Spoiler!!!

Spoiler!!!Bilmek istemiyorsanız okumayın...

13 Nisan 2012 Cuma

Gitme...Gidersen İzlemem!!!!

Yine bir son dakika olması gereken ama benim üşengeçliğim nedeniyle son iki ay olan bir haberim var.Daha önce tanıttığımız muhteşem dizi Criminal Minds'ta bir yaprak dökülüyor.Dizide Emily Prentiss rolünü canlandıran Paget Brewster 7.Sezon sonunda diziye veda ediyor.






-SPOİLER UYARISI-





Her ne kadar Emily karekterini sevsem de daha önce öldüğünü ve bir sezonu onsuzda geçirebildiğimizi düşünürsek yokluğu çok fazla etki etmez gibi geliyor, ama umarım diziden ayrılışı bu sefer ölüm değilde terfi filan olur yani daha önce öldüğünü ve bütün ekibin yas tuttuğunu düşünürsek bir sefere daha ihtiyaçları yok bence...


-SPOİLER SONU-




Gelelim beni daha çok ilgilendiren kısma şahsi hayatında Paget Brewster ile çok yakın arkadaş olan dizimizin dahisi Dr. Reid'i canlandıran Matthew Gray Gubler 8.sezon için hala pazarlık halindeymiş diğer üyelerin tamam dediklerini düşünürsek bu kadar uzaması beni korkutmaya başladı.
Gerçi benim haber almada ki hızımı düşünürsek adam çoktan tamam demiş olabilir.Umarım öyledir,umarım....




2 yorum:

  1. ben haber almada senden de yavaşım :) ay prentisin gideceğinin bilmiyordum. neyse giderse gitsin diyorum ama reid olmazsa o dizi de olmaz bende izlemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz evvel güvenilir bir kaynakta 8.sezonda dahilmiş gibi gördüm ama resmi açıklama bekliyorum

      Sil