Spoiler!!!

Spoiler!!!Bilmek istemiyorsanız okumayın...

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Wild Romance...



Uzun zamandır uzak doğu dizilerinden uzak kalmıştım niye bilmem başka türlere sardım şu sıra ama dönüşleri muhteşem oldu...
Önce Oguri Shun faktörü nedeni ile Rich Man Poor Woman'a başladım ama henüz yayınlamaya yeni başladığı için bir hafta beklemek zor geldi,yeni bölüm gelene kadar şöyle neşeli hafif birşey izleyeyim diye ortalığı karıştırınca Wild Romance çıktı karşıma...

Konu klasik;
Park Moo Yul ünlü bir beyzbol oyuncusudur,en yakın rakipleri olan Mavi Martılar onun yüzünden şampiyon olamadığı için tesadüfen karşılaştığı Martıların bir hayranı olan Yoo Eun Jae ile kavga ederler, siyah kuşak judocu ve dört yıllık bir boksör olan Yoo Eun Jae Park Moo Yul'u iyice benzetir, fakat görüntülerin internete düşmesiyle Park Moo Yul bir kızdan dayak yemiş görünürken, profesyonel koruma olan Yoo Eun Jae ise eğitimini kötüye kullanmış olmakla suçlanmaktadır.
Durumu kurtarmak için Yoo Eun Jae'nin zaten tehdit mektupları almakta olan Park Moo Yul'a korumalık yapmasına karar verilir.



Ara sıra sıkıcı yerleri yok değil bazı detaylar gereksiz yere uzatılmış, o kısımlar atlansa ve biraz daha konular akıcı işlense çok daha güzel olabilirmiş.Açıkçası sapık bir takipçi ve bir korumayı anlatan bir diziden biraz daha aksiyon beklerdim;bunlar dışında ben sevdim bu diziyi çünkü:

*Baş karakterler arasında büyük bir maddi uçurum olsada karakter olarak hani biri zeki olur diğeri uyumlu filan öyle şeyler yok,ikiside körcahil,ikiside inatçı,ikiside kavgacı,ikiside yeri geldiğinde birbirlerine kafa göz dalmaktanda çekinmiyorlar, aşklarını ilan etmekten de...



*Kim Dong Ah, ki kendisi Yoo Eun Jae'nin hem en yakın arkadaşı hemde ev sahibidir.Muhteşem bir karakter, işsiz güçsüz,süper bir eve daha da süper bir kitaplığa sahip,hayatı kitap ve filmlerden yaşayan, korktuğunda çok konuşmaya başlayan, bağlanma sorunları olduğu için köpeğini günde bir kez seven,aklına geleni söyleyen ve sınır tanımayan bir karakter...



*Menajer Kim,Kendisi Park Moo Yul'un çıkardığı sorunları çözen bağlı olduğu takımın yöneticisi olarak boy göstermekte,muhteşem karakter Dong Ah'ın ilk görüşte aşık olduğu ve robot takma adını taktığı,paslanmaz çelik görünce hatırladığı dizinin ikinci muhteşem karakteri,Dong Ah'ın tam tersi bir tablo çizmekte,soğukkanlı,mesafeli,ciddi bir adam olan Menajer Kim ve Dong Ah esas çiftimizi sollayıp akibetleri en çok merak edilen çift olarak listenin ilk sırasına yerleşiyorlar.Öyle ki bazı anlarda diğer bütün konuları rafa aldırıp sadece onları izlemek istiyorsunuz...





*Yoo Eun Jae ve Park Moo Yul'un ilişkilerinin gelişimi,ikilide karşılıklı olarak tam bir düşmanlık hakimken yaşadıklarıyla yavaş yavaş değişiyorlar, bunun en güzel kanıtıda telefona birbirlerini nasıl kaydettikleri başlangıçta ahmak,eşkiya,sapık gibi kelimeler varken sona doğru iyice yumuşuyorlar.



*Sapığın kim olduğunu bir türlü anlamamak, çoğu izleyen kim olduğunu genelde anlamış ama ben nasıl olduysa kişi kendini belli edene kadar bir türlü çözemedim,beni merak ettirdiği için ayrıca sevdim.
*Sondaki havuz sahnesi,çok ayrıntıya girmek istemiyorum ama Park Moo Yul'un kime yüzeceğini ve sebebini hemen anladım.(Neyse ki bunu atlamadım yoksa sapığın kimliği bulamamak üzücü olmuştu.)




Başka başka ne vardı yazacak????

Hah merak edenlere esas oğlan Park Moo Yul'u Lee Dong Wook oynamakta kendisi daha önce çok popüler ama benim bir türlü sevemediğim bir dizi olan My Girl'de oynamış.
Esas kızımızı ise Boys Before  Flowers ve Playful Kiss'ten hatırlayacağınız Lee Si Young canlandırmakta ki kendisindeki değişime hayran kaldım,oynadıkları hep güzel,havalı,zarif karakterlerdi, en azından benim bildiklerim, bu dizide ki hali tavrı,kuş yuvası saçlarıyla vay be dedim açıkçası...

Başka başka???Yok bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder