Spoiler!!!

Spoiler!!!Bilmek istemiyorsanız okumayın...

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Bir Kitap,Bir Film,Bir Dizi ve Bir Dizi Daha...

Bir yazı daha ortaladık...Günler öyle hızlı akıp gidiyor ki yetişemiyorum...Aşk hayatım rezalet, iş hayatım yoğun olunca akşamları evde pineklemekten başka yapacak bir şey kalmadığından kitap,film,dizi,internet derken geçinip gidiyoruz işte...
İss Pyaar Ko Kyo Naam Doon? derdine bulaşalı beri pek kitap okumuyordum ama nihayet 398 bölümü 398 kere izleyip -hatta bazı sahneleri daha çok- rahata erdim ve hayatın diğer alanlarına da ilgi göstermeye başladım.
 Şu an okuduğum kitap, Turgut Özakman tarafından yazılan Türkiye Üçlemesi'nin üçüncü kitabı olan Cumhuriyet. Birinci kitap olan Diriliş ve ikinci kitap olan Şu Çılgın Türkler'i salya sümük ağlayarak okuduktan sonra bu kitap epeydir listemdeydi.Şu anda birinci cildini yarılamış bulunmaktayım oldukça ilgi çekici gidiyor, bakalım...


En son izlediğim film -dönüp dönüp yeniden izlediğim filmleri saymıyorum- Keanu  Reeves'in baş rolünü oynadığı film 2013 yapımı çok fazla beğenilen bir film olmamış ama ben sevdim.Çünkü Keanu Reeves'i,Japonya'yı, samuray kültürünü, tarihi filmleri, doğa üstü filmleri severim bu filmde hepsi var bir de üstüne Jin Akanishi boy gösteriyor daha ne olsun...


En son yad edilen dizi: Leverage dolandırıcılık üzerine kurulmuş dizlerden en sevdiğim.Ne yazık ki artık yok ama ben beş sezonun üzerinden şöyle bir geçtim.Bu diziye bir ara ayrıntılı bakış atarız zaten.


En son takip etmeye karar verdiğim Türk dizisi: Ekranlarımız yeni bir Kore dizisi esinlenmesi ile karşı karşıya.
A Gentleman's Dignity adlı diziden esinlenmiş olan Kiraz Mevsimi üç bölümdür arz-ı endam ediyor. Orjinaline  göre kadro biraz genç ama ben ilk üç bölümde eğlendim.Genelde sonradan bizim senaristler konuyu batırırlar ama bakacağız artık.



Esen kalın efenim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder