Spoiler!!!

Spoiler!!!Bilmek istemiyorsanız okumayın...

22 Eylül 2012 Cumartesi

Ma Boy...

Son iki yazıdır devam eden Jane Austen furyasına kısacık bir ara veriyorum sayın izleyiciler...
Çünkü size kısacık,sevimli ve değişik bir diziden bahsetmek istiyorum...


Kısa çünkü üç bölüm,sevimli çünkü lisede geçen bir aşk hikayesi,değişik çünkü her zaman alışık olduğumuz erkek kılığına giren kız yerine bu sefer kız kılığına giren erkeği izliyoruz...
2012 yapımı başrollerini Kim So Hyun,Sun Woong ve Min Hoo adlı bebelerin paylaştığı gençlik dizisi sabun köpüğü gibi hoş bir seyirlik...
Konuyu kısaca açmak gerekirse,Jang Geu Rim hayranı olduğu çok ünlü bir popstar olan Tae Joon'nun okuduğu yatılı bir sanat okuluna kabul edilir.Fakat Tae Joon'nun gözü yine çok ünlü olan diğer bir öğrenci Irene haricinde kimseyi görmemektedir.Irene ise Tae Joon'da dahil bütün öğrencileri görmezden gelmektedir.
Jang Geu Rim Irene ile aynı odaya düşer.Ama istediği arkadaşlığı bulamaz Irene onunla konuşmamaktadır bile.Geu Rim önceleri bunun Irene'yi ünlü yapan gizemli kız imajından olduğunu düşünür.
Bir gece Irene hastalandığında Jang Geu Rim farkeder ki Irene gizemli bir kız değildir, hatta kız bile değildir.

                                   

Bu diziyi izlemeye başladım çünkü bir erkeğin kız rolünde nasıl olduğunu merak etmiştim.Görünen o ki biz kızlar erkekleri taklit etmekte daha başarılı oluyormuşuz.Yine de oyuncu Sun Woong'un hakkını yemeyelim elinden geleni yapmış belki biraz daha ufak tefek olsaydı daha iyi olabilirdi.Üstelik yakışıklı ve sevimli bir çocuk, elimde olmadan gelecek projelerini merak ettirdi bana.
Jang Geu Rim rolüne müthiş uymuş.Ortalıkta Tae Joon diye sayıklarak gezerken bile Irene'yi korumak istemesi ve bu yüzden neredeyse okkanın altına gidecek olması güzeldi.Onu canlandıran Kim So Hyun ise mimikleriyle filan bana fena halde Yoon Eun Hye'yi hatırlattı.


Ünlü idol Tae Joon'a gelince normal hayatında bile kameralar karşısında yaşıyormuşçasına havalarda dolaşan biri olmasına rağmen çok temiz kalpliydi.Bütün o cool takınma çabalarına rağmen sürekli bir sakarlığa maruz kalmasına ve Irene'e asılma çabalarına bittim.
Oyuncuların umut verdiği değişik bir yapım olmuş keşke bir kaç bölüm daha olsaydı...



2 yorum:

  1. öyle güzel anlatmışsın ki hiç aklımda olmasa da izleyesim geldi alinciğim. yalnız sonu çok havada kalıyorsa fena, öyle sonları hiç sevmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sonu havada değil ama çok az bölüm olduğu için ayrıntılar es geçilmiş...Bol vaktin varsa eğlenceli bir dizi.Sonlar haklında sana katılıyorum, ister iyi ister kötü olsun kesin sonları daha tatmin edici buluyorum bende...

      Sil